Sota el títol “per rebaixes no ens rebaixem al consumisme” l’Assemblea d’Arran Sabadell treballa des de fa uns dies en la campanya que durà a terme al llarg de la temporada de rebaixes. La campanya té la voluntat de despertar l’esperit crític de la població sabadellenca i encetar una reflexió sobre l’esperit consumista de les rebaixes que mitjançant grans inversions publicitàries i de màrqueting ens aboquen a un consum desmesurat i totalment innecessari.
Així, mitjançant diverses eines de difusió (com el repartiment d’octavetes i l’enganxada de cartells i pancartes) l’assemblea està duent a terme una campanya de difusió pel centre d ela ciutat i especialment en les zones d’oci i consum. Amb missatges com “No ens rebaixem al consum d’idiotes; no cedim el nostre esperit crític davant la gran inversió de les multinacionals en publicitat. No vincularan el nostre plaer a la compra de productes que no necessitem.” O “No ens rebaixem a consumir tot cedint al sexisme. Rebutgem la publicitat que agredeix i cosifica les dones. Lluitem contra la desigualtat i l’assetjament laboral que pateixen les dones. No tolerem el consum de productes que perpetuen rols i estereotips.” inclosos en els cartells és pretén cridar l’atenció del jovent i alhora despertar-ne el pensament i reflexió crítica al voltant.